Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Oirschot - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marloes Oirschot - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Marloes

05 November 2014 | Australië, Sydney

Soooooooooo zijn we weer ;-)

Op 5 november vloog ik naar Sydney, vanuit de Goldcoast om precies te zijn (daar waar het nog redelijk warm was). En ja hoor, ik stap uit de trein en het regent knetter hard! haha het voelt meteen als thuis ;-)
Op zoek naar mn hostel.. iets met een coca cola bord en dan rechts, 3e straat daar moet je zijn.. (stom dat je dat gwn blijft onthouden)
Hmm.. mn backpack is toch iets zwaarder dan ik had verwacht :')
JAAAAAAAAAAAAAAAA daar is ht!! mijn hostel :D Summer backpackers!!

Eenmaal in het hostel mn spullen gedumpt te hebben leek het me wel een strak plan om Sydney te gaan verkennen. Niet dus! De regen hield niet echt op dus er zat niks anders op dan bij de receptie maar een beetje info te gaan vragen.. Daar kreeg ik ook nog eens een gratis rondleiding door m'n hostel ;-) In de keuken werd ik snel ff voorgesteld aan iemand, vooral omdat hij ook Nederlands was :-) Snel ff een praatje gemaakt, vooral besloten dat we vrienden waren (he Robin :P ) haha
Ondanks dat er super leuke mensen waren in het hostel voelde het toch niet helemaal juist om daar te blijven, dus op zoek naar elephant! Simone heeft daar ook gezeten dus het zal wel prima zijn daar.. Dat was het zeker ;-)!

Veel dingen beken en gedaan in Sydney! Manlee Beach, Bondi ofcourse! opera house, en hyde park. Wat toch wel mijn favoriete plek in Syndey was, midden in de botanic gardens in Hyde Park met een super vet uitzicht op de skyline van de stad, de natuur en een gedeelte oceaan met opera house. Veel leuke mensen leren kennen die ik zeker nog een x ga meeten in ozzie! of misschien wel in een ander land :)
Ik en 2 duitse maten hebben een hele dag in de blue mountains rondgewandeld, super mooi om te zien en bizar hoe groot het allemaal is. Ik denk dat we zeker 12 uur van huis zijn geweest dus zo rond de 8 uur aan wandelingen hebben gedaan. Met tussenstop voor wat te eten uiteraard ;) Was wel grappig om te vertrekken, we zaten in de trein en we wisten dat het een eindje weg was maar na een half uur ofzo vroegen we ons eigenlijk af of iemand wist waar we uit moesten stappen of waar we uberhaubt heen moesten! haha

De blue mountains was bijna het einde van mijn Sydney trip, de laatste avond nog met de hele groep van het hostel gechillt en de dag erna vertrek richting Perth met een tussenstop in Melbourne van ongeveer 6 uur!
Ondertussen probeer je steeds meer gewend te raken aan het verkeer wat aan de andere kant van de weg rijd, maar toen de shuttle bus mij op kwam halen ging ik alsnog naar de verkeerde kant van de auto toe haha..

sorry voor de late update haha! ben een beetje te druk geweest met mijn chille fucking awesome leventje hier :D (Hier is perth op het moment..)
de volgende zal ook wel ff op zich laten wachten, na NYE gaan we richting darwin roadtrippen waar ook stukken gaan zijn zonder bereik mjaaaaa probleem voor later :P

Fijne kerst en NYE everyone! Hope you have a good one!! I know we do :D hehe

Love xx
Marloes

  • 23 December 2014 - 09:58

    Wendy:

    Klinkt weer ontzettend gezellig! Have fun, fijne feestdagen! Niet te gek, hè! ;-) x

  • 23 December 2014 - 19:47

    Bart En Daphne:

    Haaa Marloes,

    Ben toch wel beetje jaloers als ik je verhaal zo lees... mooie "ouwe" tijd :-)!
    Veel plezier nog en alvast fijne feestdagen en een goede jaarwisseling.

    liefs en xxx van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Sydney

Gold Coast - Sydney

Recente Reisverslagen:

05 November 2014

Sydney
Marloes

Actief sinds 18 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1047
Totaal aantal bezoekers 2483

Voorgaande reizen:

04 November 2014 - 19 November 2014

Sydney

22 Oktober 2014 - 04 November 2014

First stop, Brisbane!

Landen bezocht: